Boek '... En wat nog meer?'
'10 jaar Vraagkracht - En wat nog meer...?
De ontwikkelingen in de zorg en ondersteuning van mensen buitelen de laatste jaren over elkaar heen. De stelselwijzigingen zijn fundamenteel en de doelstellingen groots.
In dit boek schetsen mensen van Vraagkracht, een groep zelfstandig ondernemers met hun wortels in de zorg, hoe zij het model Signalen van Welzijn, een oplossingsgericht gespreksmodel, zijn gaan inzetten om de stem van de klant steeds centraal te stellen en de samenwerking tussen alle verschillende spelers eenvoudiger te maken. Het model bleek al snel uitstekend als basis te kunnen dienen bij de decentralisaties. Zo wordt het onder meer ingezet bij het voeren van Keukentafelgesprekken in de Wmo, in de jeugdzorg en bij wijkteams, maar ook bij schuldhulpverlening en trajecten naar werk.
Wat begonnen is vanuit een passie voor mensgerichte hulpverlening heeft zich in tien jaar ontwikkeld tot een totaalconcept, passend bij de vragen van deze tijd. Praktijkverhalen illustreren hoe de combinatie van hulpverlening en training zorgt voor waardering van cliënten en meer werkplezier bij professionals. Dat het daarnaast vaak sneller en goedkoper is, is mooi meegenomen..
In het boek vindt u een overzicht van wat de oplossingsgerichte werkwijze en Geweldloos Verzet betekenen voor ouders, professionals en voor organisaties en gemeenten. In het boek verspreid staan uitgebreide interviews met mensen uit de praktijk. Want het enige dat telt, is of het werkt in de praktijk!
U kunt het boek bestellen bij bol.com, maar u kunt ook contact met ons opnemen, zeker als u grotere aantallen nodig hebt. We kunnen dan bij grotere aantallen kijken wat de mogelijkheden zijn voor een relatiekorting.
De ontwikkelingen in de zorg en ondersteuning van mensen buitelen de laatste jaren over elkaar heen. De stelselwijzigingen zijn fundamenteel en de doelstellingen groots.
In dit boek schetsen mensen van Vraagkracht, een groep zelfstandig ondernemers met hun wortels in de zorg, hoe zij het model Signalen van Welzijn, een oplossingsgericht gespreksmodel, zijn gaan inzetten om de stem van de klant steeds centraal te stellen en de samenwerking tussen alle verschillende spelers eenvoudiger te maken. Het model bleek al snel uitstekend als basis te kunnen dienen bij de decentralisaties. Zo wordt het onder meer ingezet bij het voeren van Keukentafelgesprekken in de Wmo, in de jeugdzorg en bij wijkteams, maar ook bij schuldhulpverlening en trajecten naar werk.
Wat begonnen is vanuit een passie voor mensgerichte hulpverlening heeft zich in tien jaar ontwikkeld tot een totaalconcept, passend bij de vragen van deze tijd. Praktijkverhalen illustreren hoe de combinatie van hulpverlening en training zorgt voor waardering van cliënten en meer werkplezier bij professionals. Dat het daarnaast vaak sneller en goedkoper is, is mooi meegenomen..
In het boek vindt u een overzicht van wat de oplossingsgerichte werkwijze en Geweldloos Verzet betekenen voor ouders, professionals en voor organisaties en gemeenten. In het boek verspreid staan uitgebreide interviews met mensen uit de praktijk. Want het enige dat telt, is of het werkt in de praktijk!
U kunt het boek bestellen bij bol.com, maar u kunt ook contact met ons opnemen, zeker als u grotere aantallen nodig hebt. We kunnen dan bij grotere aantallen kijken wat de mogelijkheden zijn voor een relatiekorting.
Aanmelden!!!
U kunt zich momenteel individueel aanmelden voor de volgende trainingen en andere activiteiten:Postadres
Zeeland
Postbus 18
4330 AA Middelburg
West Brabant
Druivenstraat 65
4816 KB Breda
Zuid-Holland
Postbus 188
3230 AD Brielle
Postbus 188
3230 AD Brielle
Bezoek op afspraak
VerlengdeWalstraat 14341 CS Arnemuiden
Druivenstraat 65
4816 KB Breda
Verlengde kerkweg 25
2985 AZ Ridderkerk
Professionals